min graviditet med tvåan

Du är i vecka 32.
Du har gått 31 fulla veckor och 2 fulla dagar (v31+2).
Du är i 7:e kalendermånaden.
Du är i 8:e graviditetsmånaden (lunarmånaden).
Du är i trimester tre.
Beräknat förlossningsdatum Sön 10 apr 2011
Du har 60 dagar kvar till beräknad förlossning.

ja då har man kommit en bra bit på denna graviditeten man börjar ju se slutet och att snart kommer man få träffa det lilla livet som finns där inne och sparkar och putter på magen..
när jag va hos bm i går så mätte hon magen för andra gången och det visade att jag av mycket minder denna gången hela 9 cm mindre mage. det är ju inte fel..
sen har jag ju inte gått upp mer än 0,5kg på hela graviditeten och det känns bra då är det inte så mycket som ska bort sen efter förlossningen..
så det lär ju gå fort..
´bild på magen kommer denna vecka nu när jag ahr hittat sladden till kameran och kan ladda den.. tar en bild i kväll så det kommer ha det bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0