lördag

ja i dag är det lördag.. men det vet la alla.. haha
men det har inte hänt mycket här i dag vi va hemma ganska länge i morse förmiddag sen gick vi till affären och handlade lite det saknades lite saker här som ost och bröd och multi vitamin juice och annat smått och gott sen skulle ju oliver ha lördagsgodis sa han men mamma du får betala för kassan får inte ta mina pengar.. den taktiken ska jag med köra med nästa gång..
sen fick jag så jävla ont i bäcken igen som jag har haft den sista tiden när jag går.. så vi tog en kopp kaffe och va så lata så vi tog bussen hem där vi började med maten ganska snart som jag skrev innan så va det oliver höjdpunkt..
nä nu ska jag sätta mig bekvämt framför tven med min påse med godis.. sen blir det bara mys.. ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0