lördag morgon

hej jag orkade inte riktigt blogga i går va jätte trött.. va nere i stan och grejade hadde ju som sakt körlektion och det gick jätte bra.
sen på måndag har jag omkörning men det är ju bara roligt så det ska inte vara några problem..
men sen tänkte jag sitta med teorin men det är så jävla tråkit kan ju alla frågor det är för lätt jag vet jag har tjatat om detta innan.. men bara för att jag tycker att det är så lätt när jag sitter nere på trafikskolan så kommer jag nog inte klara teori provet när det är dax..men negativa tankar är bara onödigt.. oliver fick en plånbok som han är jätte stoltöver så får han pengar var vi än hamnar.. haha han springer rund med sin plånbok hela tiden..
sen fick han en pjamas med en kran bil på och han är hur stolt som hälst över denna..
men nu ska jag fixa lite morgon kaffe och mysa med min son ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0