känsliga

eftersom folk är så jävla känsliga så får man inte skriva vad man vill..
men jaja mår dom inte bra så får man la ta det.
dagen blev inte som jag hadde tänkt men har fått gjort lite nytta här hemma lite tvätt är tvättad och handlat har vi gjort.
sen va vi ute och lekte i sandlådan och lekte med vatten. men dagen är ju inte slut en.
doften av nytvättat här hemma luktar så jävla gott dammsugit har jag gjort med sen blir det med dammsugande innan golvet ska moppas sen funderar jag på omman ska tvätta mattorna och filtarna här hemma det va la en vecka sen jag gjorde det sist på tiden nu då!!
men tror inte det blir av men man kan ju hoppas på att jag kommer göra det..
sen ska vi laga mat det blir korvstroganoff med ris i dag..
oliver fick ju en ny matta häromdagen med och den är jätte rolig nu det är en ny bilmatta den andra han hadde va så sleten kändes som den inte blev ren när man tvättade den så det blev en ny och fin..
nä men om jag ska få något gjort så ska jag inte sitta här.. ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0