inhandlat

i går när jag pratade med nenne i telefon så blev jag påmind om att jag får ju barnbidrag hadde ingen aning om det innan hon sa det..
men när jag ändå fick det så kan jag ju passa på och fylla på olivers gaderob det är ju barnens pengar sen köpte han en bandvagn.
här kommer bilder på lite som han fick i dag..

ett par mjuka jeans från lindex


en typ pippi tröja från lindex.

ett par vanliga blå mysbyxor som han älskar sen fick han en bamse tröja som han själv valde.
och till bäbis blev det en dräckt som jag kollat på länge nu kunde jag inte hålla mig..
men jag hittade inget till mig men men det va ju till barnen i dag..
så nu blir det mys här hemma och middag ha det bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0