halkan

ja då va man hemma oliver sover och jag har tagit mig en varm och go duche [stavning vet]
ska bara se om man hittar något och stoppa i sig nu med.. men va ju som jag nämnde tidgare på halkan i dag och jag va skit nervös innan men det va något av det roligaste jag gjort bakom ratten.. vill göra mer.
vi va ett gött gäng som åkte det va riktigt skoj.
men nu har jag gbg körningen nästa vecka tror jag sen är det test efter det så det är inte mycket kvar nu. hoppas hoppas jag hinner innan bäbis tittar ut tror inte det man hoppas kan man ju alltid göra..
så nu blir det bara för min del att sitta här i soffan en stund och sen krypa ner i sängen är ju en dag i morgon med..
men ha det bra nu kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0