för lätt

hej hej igen..
satt och funderade på en sak i dag när jag va på min körskola och satt vid datan och pluggade eller vad man ska kalla det svarade på frågor så är jag klar med alla faser och sluttestet och allt men sen fick jag även massa andra frågor som dom svåraste tk frågor och den kan jag ju göra då tänkte jag och jag hadde två fel av 70 frågor sen gjorde jag ett med vägmärken och där hadde jag tre fel.. men nnär jag sitter där så är frågorna så jävla lätta nu när man har pluggat så jag bara hoppas att jag klarar teoriprovet som jag har här snarast..
för är det så lätta frågor så är det inga problem att klara teori provet.. det jag är meste nervös över är uppkörningen.. men jag har gett mig fan på att klara skiten så jag kan åka till ullared och ikea lite oftare.. men men ha det nu bra ska lägga mig ska ner och köra bil i morgon.. kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0