dagen

ja som sakt så har vi varit och handlat lite till oliver.
men dagen som vi hadde ihop i dag har varit jätte mysig vi har pratat och busat och även ätit glass på olivers begäran sen när det va dax att åka hem så somnade han i mitt knä på bussen men vaknade när vi skulle av..
men väl hemma så lekte vi på hans rum och busade så klart mycket mer sen va det dax för ett bad efetr det lagade vi mat och oliver ville ha hamburgare så jag eller vi gjorde egna och åt oliver säger i samma stund som han ska ta första bettet den är kunglig. fick mig ett garv som va att duga så nu blir det bara lite grej här hemma resten av kvällen sen ska jag lägga mig väldigt tidigt i dag så vi orkar busa med kompisen linda och hennes barn i morgon när dom kommer..
så ha det bra nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0