bus och lek

hej..
i dag ja vad har hänt jag och oliver gick till affären för att möta linda och hennse barn för att handla lite sedan gå upp hit och låta barnen leka i massor och det har dom gjort.
oliver va helt svettig när dom skulle gå hem nu för bara ca en timmasen..
sen har vi inte gjort så mycket jag och linda har sutta och kötat medans alla barnen har lekt i massor..
sedan började jag med middagen så jag har ätit men inte oliver han ville inte ha så han får äta senare..
oliver ligger och myser i soffan och tittar på sin nya bandvagn som han är så stolt över..
i dag eller i natten som va så kom även min farmor och farfar hem även pappa och hans tant anna med mina småskyskon hem dom har ju som sakt varit i thailand i två veckor..
så i morgon ska vi hälsa på dom har saknat dom men nu har dom kommit hem..

men ni får ha det bra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0