avbruten dag

hej ja som ni ser på övertexten så blev dagen inte alls som planerat då jag sitter på trafikskolan och väntar på en data så jag kan plugga lite till innan jag ska köra så ringer dagis och säger att oliver har antagligen ögoninflamation..
så det va bara att fixa någon som kan hämta han så jag kan köra.. så jag gjorde detta och sedan efter min lextion så va oliver där med sin pappa och väntade på mig..
så jag och oliver går och gör ett ärende för att sedan slänga i oss en hamburgare sen blev det apoteket med.. sen bar det av hemåt så han får vila sina ögon han ser hemsk ut över ögonen nu när det är gult och kletigt och det bara rinner från dom..
som tur är så har vi en underbar granne som va i afären och köper med mjölk hem till oss för det är typ bara det som fattas..
jag gör inget annat nu än att torka och skölja hans ögon nu..
men ska torka ögon igen så ha det bra.. kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0