mycket att göra och övertid..

ja som över texten lyder så har vi haft mycket att göra i helgen vi har svetsat det sista på min bil som ska in i besikningen på lördag..
sen har jag även gått över tiden av graviditeten det va i går det va bf.
men i fredags hadde vi en mysig stund med en gammal vän på kungsmässan och hennes underbara barn.
sen bar det av hemåt för en mys kväll här hemma och på lördagen så bjöds det på sol och billagning för min del blev det sol sen slipade jag och eva en på en bänk sen på söndag så målade oliver och eva bänken..
på söndag blev det sista på bilen med jag satt med magen i vädret och solade..
men nu är jag själv hemma då oliver är på dagis och det är ganska skönt ska hinna plocka undan nu när han är borta en stund.. men ni får ha det bra kramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0