glömt inte hunnit

ja som över texten säger så har jag glömt av att blogga och vissa dagar har bara inte hunnit..
men nu kom jag på det då jag läser en blogg dagligen enkärlekssaga.se
det är en vänn till mig som är en fantstisk mamma till två jätte fina barn..
men i dag har jag två dagar till bf..
och natten som varit har jag sovit rent förjävligt då jag ahr haft så ont men det har självklart gett med sig och jag somnade la vid tre halv 4 och oliver vaknade vid 9 och ville upp..
sen har det varit mycket nu det sista av just smärta men det är bara att härda ut det är ju snart över..
men nu ska jag göra lite frukost till mig och oliver så vi orkar med denna dagen ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0